2009年11月30日

一直在這裡寫的,都是比較貼近心裡的話,因為我知道不多人會看這裡,我知道有網址的人都是我相信而且喜歡的人。

 最後一個上課的星期,我才發現自己好像遠離了我一直想要的生活很遠。甚至連我的心,都與我生疏了很多。是的,我變了。這是我一直抗拒的話,朋友說我變了我會努力反駁。但我真的變了。在大學的我,好像比較像真正的我吧,至少是我心裡渴望的形象。

 晚上七對我說了好些話,我很自私的。要自己諗清楚,我想點。那天在報社,譚也說,你知唔知你地做緊乜先,雖然好多人唔知自己做緊乜都可以做得好。我真係唔知自己做緊乜。又記起,那次我話好想係咁玩,但Emily說,咩叫玩?那時我只懂笑,但我連自己想玩乜都唔知。

 我諗,我一直猶豫要不要上莊的原因就係,我想知自己想做乜同埋我做緊乜。

 做自己係好難的。生活是困難的,要是真的在意你在做什麼。好似,我本身就不是多話的人,但在社交生活裡,人地講完一番說話,就要比反應,但對我黎講真係好難。所以有人會話我dead佢,話我hea佢,事實係,我有留心在聽但我真係唔知講咩好,我以為亂咁講一堆野先係hea你。我又不是熱情的人,至少我唔識咩時候先可以攬下好朋友、可以捉住人隻手,即使我心底裡其實好開心你會拍拍我肩頭,會摸摸我的頭,會牽我的手。我好遲鈍,我諗太多。我在意人地點諗我。

 我以前唔係咁架。但我變左。因為我更加有自覺,掛。所以先會諗太多。


 我想做野而唔係講野。我而家仲好混亂,只係有時我會比自己放鬆,乜都唔理。咁生活就會比較輕易,但舒服一排,又突然之間會諗番好多好多野,好似呢兩日咁。

 我第一次發現自己好無知,好自私。

 好想飲酒。想喊一場,我好想比你睇下我喊既情況,我寧願你地可以見到我既呢一面。

1 則留言:

Cloris : 提到...

我忘了,最後我是在雅虎search甚麼而search到妳這個網上日誌。

大概,這裡有點熟悉的味道。


嗨~我來打聲招呼的。
這年頭,會像妳這樣打日誌的人少之有少了,還是我一直如此孤陋寡聞?!

呀!比我還小兩年的人。沒啥意思的,純粹欣賞妳的思路和文筆而已。

:)
我很久沒試過如此魯莽的進入不認識的人的日誌然後留了一堆廢話拍拍屁股鬆人。