2009年12月16日

自知之名

  和他吃過晚飯回來,很輕鬆的晚上。回到宿舍終於把《一九八四》看完,為什麼要給我這樣的結局?!!!!但我想起《發條橙》。

  晚飯間不斷呻關於星期六要做的事,真係好怕social野,我唔叻亦都覺得好辛苦。我憑咩有資格去解答呢個問題呢?就憑我既一次有不少運氣既成績?我唔希望番去係用咁既形式。所以特別期待一月的打邊爐聚會。我只係一個平凡普通既學生,雖然我都會奢望自己係聰明既人,但事實上我唔係。真係超級唔想番去!

  呢件事上面,我學到的,是要有自知之明,唔好因為別人的判斷而影響自己。冇料就要認!所以我認,我真係冇資格就呢個問題發表任何意見。所以當日,我會好小心自己口中所出的言語。

沒有留言: