2007年7月16日

nth

 我在這裡罵一會兒,發洩一下就好。

 你既世界有冇好人既存在呢,你乜人都識我懷疑你就係唔識好人。睇拍戲,我真係好想睇。你話浪費時間,你話我冇責任感冇通知人地唔番meeting,我接受這個理由。但後來你鬧下鬧下,連拍戲人都鬧,連我朋友都鬧,想講一句,你食屎啦。原來你口口聲聲話教育制度既不足,你其實都只不過係重視讀書。

 女拔既人平時十萬樣活動做,你話人識分配時間;我識人成日睇戲你話佢唔讀書。好ok喎你。枉你係一個「成年人」,唔怪得冇人想同你講真話,冇人乜都會話你知。連你老婆都唔敢同你講佢既諗法啦。

 你最鍾意對住我講人地遲到,冇交帶。你自己遲到就唔出聲唔提起,哇高招喎成年人。你最鍾意平時扮晒想了解我、同我係朋友關係,一發脾氣就乜都撩番出黎講,臨尾加句「我忍左你好耐,不過我一直唔出聲咋,你估我唔知咩」,我真係唔夠你玩囉。

 不過我想讚一讚自己呀,今年我冇晌你面前喊過呀,冇諗過講過粗口鬧你呀。我好乖呀。

 我下年便十八歲,成年了,但你不會是我的榜樣。一定不會。縱然我流著你的血統、我有你的基因。

 好耐冇試過唔開心超過兩日,我相信我的忍耐力快到極限,期待著我爆發的一刻,你會驚訝,我便可以逃離這個惡夢。真好。

沒有留言: